[vc_row css=”.vc_custom_1461085231561{margin-bottom: 34px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

SUBARU este divizia de autovehicule a Holdingului FUJI HEAVY INDUSTRIES Ltd. (FHI), producator al unei game extrem de variate de echipamente de transport, avand la baza tehnologii de ultima ora, concepute sa raspunda cerintelor crescande ale utilizatorului modern. Gama de produse create de FHI bazate pe tehnologii inovatoare este organizata in departamente precum: Divizia de Autovehicule, Divizia Aerospatiala, Divizia de Constructie Autobuze si Prefabricate, Divizia de Produse Industriale, si Divizia de Sisteme Transport si Ecologie. FHI si-a propus sa dezvolte marci de succes si sa detina un rol major pe piata mondiala in secolul 21. In scopul conturarii unui viitor mai bun pentru oameni si intrega planeta, FHI creeaza produse pline de individualitate, ducand in acelasi timp o activiate de pionierat si respectand traditia. Tehnologia de baza s-a nascut din contopirea gandirii flexibile, eliberata de stereotipuri, cu entuziasmul constant.

Pentru mai multe detalii despre FHI vizitati site-ul Fuji Heavy Industries

e004040_img

Originea numelui Subaru

O constelatie…Subaru-AWD-Stars

Primul presedinte al Fuji Heavy Industries (FHI), Kenji Kita avea pareri bine definite in ceea ce priveste subiectul automobilelor. “Daca vei construi o masina, construieste o masina completa”. “Masinile Japoneze trebuie sa aiba nume Japoneze”. Dl. Kita era entuziasmat de ideea producerii de automobile, iar cea mai mare pasiune era prototipul primului autovehicul al companiei din 1954 (P-1).

Dl. Kita a dus o campanie in vederea gasirii unui nume pentru P-1 dar nici o propunere nu i s-a parut atractiva. In cele din urma dl. Kita i-a dat masinii un frumos nume Japonez – SUBARU, nume pe care inima lui il indragea in tacere.

Subaru este numele unei aglomerari stelare din constelatia Taurului. Sase din stelele sale sunt vizibile cu ochiul liber, dar aproximativ 250 de stele albastrii pot fi observate doar cu ajutorul telescopului.

In vest constelatia se numeste Pleiada, in China Mao, iar in Japonia Subaru (“a guverna” sau “a strange laolalta”). In Japonia se afla si sub numele de Mutsuraboshi (“sase stele”) titlu sub care apare frecvent in documentele japoneze foarte vechi precum Kojiki si Manyosyu si literatura ca Makura-no-soshi. In mod evident, aceasta este una dintre constelatiile cele mai indragite de Japonezi din cele mai vechi timpuri. Interesant este si faptul ca FHI a fost creat prin fuziunea a sase companii. Se poate spune in acest fel: SUBARU un nume cu adevarat edificator.

Numele isi are originea in vestita sigla Six-Star si este mai mult decat sugestiv ca simbolistica pentru Subaru, o masina cu multe calitati ascunse.

Filosofia Subaru

Confidence in Motion

Noua filosofie Subaru “Confidence in Motion” (“Incredere in miscare”) este un simbol al excelentei tehnice, al evolutiei si al grijei pentru mediul inconjurator.

“Increderea” reflecta excelenta in inginerie, sentimentul de siguranta si placerea la volanul unei masini Subaru.

“Miscarea” exprima angajamentul brandului nipon spre o continua inovatie si dezvoltarea unor tehnologii de ultima generatie. Subaru isi propune sa intampine asteptarile celor mai exigenti clienti intr-o lume in permanenta schimbare, protejand in egala masura mediul inconjurator.

Conform filosofiei brandului Subaru, automobilul ar trebui sa fie mai mult decat un simplu mijloc de transport. Acesta poate trezi emotii puternice oferind o experienta revigoranta inedita.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]