EyeSight

Cu 84% mai puține coliziuni din spate.

EyeSight - standard pe toate modelele actuale Subaru

Cu 84% mai puține coliziuni din spate. * Datorită celui mai bun sistem de asistență pentru șofer din lume. La Subaru, vedem siguranța ca fiind holistică, iar o parte importantă a acesteia sunt sistemele proactive de evitare a accidentelor. De aceea am creat EyeSight, sistemul nostru unic de asistență a șoferului.

La fel ca o pereche suplimentară de ochi, EyeSight funcționează cu două camere care captează imagini color tridimensionale, aproape ca ochiul uman. Din aceasta sistemul calculează forma, viteza și distanța obiectelor, fie ele mașini, motociclete sau pietoni * 1. Dacă există riscul unei coliziuni, se avertizează și mașina frânează automat, dacă este necesar. În acest fel, EyeSight susține șoferul și oferă un sentiment suplimentar de siguranță. Nu este de mirare că peste un milion de șoferi din întreaga lume au încredere în cea mai importantă tehnologie de asistență a șoferului.

Control adaptiv al distanței și vitezei

EyeSight funcționează și ca un control automat al vitezei de croazieră. Cu ajutorul celor două camere, utilizatorii drumului care conduc înainte sunt înregistrați și înregistrați ca obstacole. Distanța este menținută constantă în domeniul de control (0 până la 180 km / h) prin frânare și accelerare, astfel încât să puteți alege între patru niveluri de distanță. Prin menținerea automată a distanței de siguranță, sistemul vă ghidează în condiții de siguranță și fără oboseală prin traficul cu mișcare lentă.

Asistent de păstrare și ghidare a benzii

Dacă părăsiți involuntar banda dvs. fără să clipească, sistemul de avertizare de ieșire a benzii vă avertizează cu un ton de avertizare. Asistentul de ghidare a benzii înregistrează stabilitatea direcțională și vă avertizează dacă vehiculul începe să ruleze.

Asistent la pornire Stop & Go

Dacă sunteți în trafic și EyeSight înregistrează că procesiunea continuă, sistemul vă va notifica cu un ton de avertizare și un clipire intermitentă.

Sistem de frânare de urgență cu avertizare de coliziune * 2

În cazul unei coliziuni iminente, sistemul avertizează șoferul acustic (ton de avertizare) și optic (lampă de avertizare). Dacă nu reacționează, sistemul inițiază automat frânarea parțială sau completă. Aceasta previne un posibil impact sau reduce viteza de impact. Dacă sistemul înregistrează o posibilă coliziune frontală și șoferul încearcă să se sustragă de la vehicul prin rotirea rapidă a volanului, sistemul îl ajută cu intervenția țintită a frânei.

Avertisment de coliziune la pornire

Dacă doriți să mergeți înainte și EyeSight înregistrează un obstacol în fața dvs., sistemul trimite mai multe tonuri scurte de avertizare și, în același timp, activează o lampă de avertizare intermitentă în tabloul de bord, reduce puterea motorului și previne astfel deteriorarea frontală iminentă.

Avertizare de plecare pe banda activă

Avertizarea activă de plecare a benzii este o funcție care reduce drastic oboseala șoferului. Camera stereo detectează liniile de pe ambele părți ale benzii când circulă pe o autostradă sau pe o autostradă. În acest fel, sistemul poate oferi șoferului asistență activă la direcție pentru a evita părăsirea benzii.

Asistent de fază lungă

O cameră cu un singur obiectiv încorporată în parbriz detectează luminozitatea din fața vehiculului și comută automat între faza lungă și faza scurtă pentru a îmbunătăți vizibilitatea și a asigura siguranța pe timp de noapte.

Vă rugăm să rețineți:


Șoferul este responsabil pentru toate mișcările vehiculului în orice moment și în toate condițiile și păstrează procura deplină.
EyeSight este un sistem de asistență pentru șofer și, în cel mai bun caz, are un efect de susținere.
Pentru a garanta funcția EyeSight optimă, instrucțiunile de operare și întreținere descrise în manual trebuie respectate cu strictețe.
Sistemul EyeSight este un ajutor tehnic, funcționează și inevitabil nu reacționează la fel în toate condițiile.
Respectați specificațiile tehnice din manualul de utilizare.
Observați factorii care influențează funcția în manualul de utilizare.
* Anchetă internă bazată pe date de la Institutul japonez pentru cercetarea accidentelor de trafic și analiza datelor.
* 1 Deoarece EyeSight percepe obiecte doar la 1 m deasupra solului, copiii mici nu sunt detectați. În anumite circumstanțe externe, detectarea nu este posibilă în niciun alt mod.
* 2 Este posibil ca sistemul de frânare înainte de coliziune să nu intervină în orice situație. În funcție de diferența de viteză față de obiecte, înălțimea lor și alte condiții, este posibil ca sistemul EyeSight să nu fie în condițiile necesare pentru a funcționa optim.